Visningen igår

Tänkte berätta lite mera om visningen. Jag kom till eskilstuna tidigt och åkte hem till bossen där jag fick lite mumsig frukost:) Vi åkte sen till Brasserie Le grand där visningen skulle vara och började sminka elva, 23 modeller som skulle ha smink och hår. Vi låg bra i fas och var klara vid ca halv sex. Sedan kl nio fixade vi såklart läppar på alla och kroppsglittrade dom massor höhöh :D Showgirl heter touren och i den så ska det vara åtta looker, kmr fan inte ihåg alla men några som bla är: Rio, Moulin Rouge, Disco, Butterfly, Golden Rush, och tre till som jag inte minns haha! Jag sminkade iaf en Rio, Butterfly och en Moulin Rouge. Sjukt kul hade vi under hela dagen/kvällen och ikväll ska jag pyssla med Sabat, Dilan och Bettish för imorrn åker dom till ÖSterrike and im aaaall alone haha! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0