paus

Det är ovanligt för mig att ta en bloggpaus men just nu har jag SÅ mkt att göra och jag är så himla stressad över allt känns det som..Såhär mycket har jag aldrig haft förut, och pluggar till en grymt svårt prov och ja, jag vill ärligt talat gråta, jag brukar inte känna såhär utan jag brukar känna att det går bra men nej! Samtidigt som jag har prov så har jag praktik som jag absolut inte vill missa, jag känner mig som en dålig människa som knappt kan höra av mig till mina vänner, känner mig ISOLERAD. Det här är ärligt talat den värsta månaden under gymnasietiden känner jag.
Bloggen hamnar åt sidan ett tag, jag har SJUKT mycket denna månad! PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0