Onsdag.

När jag väl skriver att jag har bloggpaus så vill jag inte ha det hahahah.
Jag var tvungen att fylla på mitt sminkkit lite eftersom att den 21 så är en stooor dag haha. Sabat ska ha sin 18års fest och Evin och Madde ska på bal. Så det blir ett hektiskt schema men det ska nog gå bra, först och främst på morgonen så ska jag fixa mig och sminka mig o hår och liknande. Sedan kl ett så ska Madde sminkas inför hennes bal, kl två ska Josefine sminkas inför Sabats fest, kl tre ska Evin komma och bli sminkad inför hennes bal och kl halv fem ska Dilan sminkas inför Sabat fest, hahahah jag har nog tagit mig vatten över huvudet men det bryr jag mig inte om cause i love it!

Kommentarer
Postat av: häll

neeeedå det kommer gå finfint!!

2011-05-04 @ 12:39:28
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 01:00:14
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0