Teoretiskt hårprov.

Idag hade vi teoretiskt hårprov i C-kursen. Jag kom till skolan riiiiktigt oförbered eftersom att jag inte hade nå att plugga på för jag har inte antecknat något i skolan, vilket ingen i klassen hade! Men det gick faktiskt fiiiiint jag kirra hem ett MVG!:D Kände mig riktigt stolt. Det praktiska provet är nästa onsdag så vi får se hur det går. Jag hade 1,5 poäng från full pott!
Nuuu har jag nyss övningskört med Uffe, min farbror, gick riktigt fint däää. Körde lite i rusningstrafiken, bra träning. Nu sk vi snart göra mat sedan blir det att plugga till naturprovet på tisdag och en träning på det så.
PUSS

Åhåhå hitta en gammalbild på Maja, fyfan vad sööööt.

Kommentarer
Postat av: Maddää

Hmm spinning är ju bajstråkigt tycker jag, boooh ;_;

Men jag kör en del crosstrainer, funkar ju bra men också ganska trist. Måste hitta nåt skoj. :)



2011-03-17 @ 18:19:25
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: ebba

allt bra med dig idag?:)

2011-03-19 @ 13:35:11
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0