Spinnar på...

Köttade på ett as tråkigt spinningspass nyss haha musiken var så jävla låg, och dålig och ledaren uft..Men köttade ändå!
Imorrn är det torsdag, vi ska ha naglar hela dagen imorgon, sen på fredag ska jag vara i skolan kl SEX!!!! Ja sex på morgonen, haha fifäään.
Snart är veckan slut, då ska jag också få träffa min underbaraste vänner som jag saknar, saknar dom fan jämt hahah vi ses knappt i veckora, men i helgen så:)
Saknar också min prakikplats riktigt mycket nu, på måndag börjar tre veckors praktik, ska bli riktigt härligt.
Mina handledare Zabina och Merit har varit på en handledarutbildning på Birka cruise igår och idag som skolan bjöd på, jag tror nog att dom tyckte att det var bra haha:)

Jag har faktiskt haft en väldigt bra vecka, fick MVG på teoretiska hårprovet, VG på samhällsprovet, tror att det gick bra på naturprovet också haha, skrev det i tisdags, och så hade vi hår prov idag, praktiskt som hade kunnat gått bättre, men annars så, då har det varit en bra vecka.
Nej en dusch nuråååå.

Kommentarer
Postat av: häll

älskar dig!

2011-03-23 @ 22:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0