Söndag.

Men fyfan vad jag suger på ett blogga hahah. Igår övningskörde jag med min farbror, blev nästan 2 och en halv timme, fyfan vad man lär sig och blir bättre. Jag gillar verkligen att köra med han. Tränade på att starta i backe, vilket var lätt som en plätt fan! Woop så jävla tagg på att ta körkort nu haha. I augusti då JÄVLARRRRR!
Nu sitter jag och pluggar naturkunskap, prov på tisdag yeyey.
Har haft en jävla lugn helg, nu vill jag bara ut så jävla härligt väder. Ska kötta på med ett spinnigpass ikväll kl 1700. Skönt.
Puss på errrr

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Haha ja, jag är fan lite orolig. Men vi har ju i alla fall 10kg var. Sist vi var där så räckte det ju. Eller då hade vi med en resväska också och då var vi 3 stycken. Men det hade räckt med bara handbagage den gången. Men det återstår att se. Vårplagg är ju kanske lite lätta i alla fall, haha.*

2011-03-20 @ 19:29:24
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0