Söndag.

Haaallåå! Har varit väldigt dålig uppdatering här på fronten haha. Har massa bilder att visa, ska fixa det imorrn orkar inte gå och hämta sladden nu. Har tränat 2 timmars spinning, varit på genrept till melodifestivalen,m sett finalen av melodifestivalen hos Josefine med lite flickor från deras klass, och idag har jag övningskört första gången med min farbror, det var riktigt skoj, vi körde först en bit ut till björnön, sedan vidare till erikslund, sedan lunch på stan och efter det ut mot sala en vädigt lång bit sedan svängde vi av till skultuna och vidare hem. Riktigt lärorikt. Nu sitter jag och pluggar samhällskunskap och ska senare ta mig mot gymmet och träna.
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0