Onsdag.

Becca har lurat med mig på ett spinnigspass ikv..Kommer dö, har sååååån jäääävla träningsvärk i låren hahah sjukt. Igår på gymmet så sprang jag först en 20 minutare, sen körde vi mördarmaskinen (folk på friskis rocklunda vet vilken) sedan rygg, sen körde vi mage på boll och armhävningar, sen avslutade jag med grodhopp. Var HELT död hahaha! Och nu ska vi spinna, fyhevvete.
Idag i skolan hade vi hårlektion, alla var typ döda, vi hade ju hår i tre veckor, tre dagar i veckan typ i januari.
Men jag tog lite bilder som jag ska visa sedan.
NU har jag bestämt mig för mitt projektarbete, Antonia pratade in mig till att göra portfolio haha. Det kommer bli grymt tror jag.
Nu ska jag göra klart samhällen eftersom vi har prov nästa vecka. PYSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0