Måndag.

Slutade tidigt idag i skolan, kl ett. Var ju egentligen meningen att jag skulle hem och plugga, men jag satt för faaaan hela dagen igår så jag pallade inte haha. Ikväll eller imorgon, orkar inte känna mig stressad. Men en sak känner jag mig stressad över, projektarbetet, jag vill ha god tid på mig och jag vet inte vad jag ska göra. Jag hade en ide men jag vill byta haha...Och nu vet jag inte vad jag vill göra, jag vill göra något och känna, fan vad roligt det här är. Jag behöver bolla ideer, kommer fan inte på. Har små aningar bara, men inget säkert.
Ska åka och träna ikväll, kanske kommer på något då haha.

Alltså jag har inte varit hemma länge, men jag saknar London som FAAAAAN! Folk kanske tror att man överdriver, fast nej, London är så sjukt underbart på alla sätt.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

förstår precis vad du menar med london!

2011-03-07 @ 19:34:59
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: jessica

ja, heeelt underbar stad!

2011-03-07 @ 23:16:47
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0