Hemma......

Ärligt jag vill deppa sönder, London är så SJUKT bäst! Ville inte åka hem, älskar staden, älskar människorna, älskar affärerna, älskar resturangerna, älskar miljön, bussarna, tunnelbanorna alltså allt. Fyfan vad hemskt Västerås känns nu, FART IN THE SPACE!
Vi har haft så jävla roligt, och jag tror att jag aldrig har skrattat så mycket som jag har gjort denna vecka. Vi hann med så himla mycket också, oxford street flera ggr fram och tillbaka, vaktbytet på buckingham palace, carnaby street, piccadilly circus, bigben, london eye, busstur på typ en timme hahaha, westfieldsköpcenter, typ hela camden market och portobello road, tror inte jag har glömt något men massa annat också runt om där, där vi bodde bla och massa.
Jag handlade en del också, två par skor, tre med dom jag köpte till min syster, tre ringar, nytt schampoo och balsam som var MYCKET billigare där. En bodyspray, två milk bodyloations, en parfym, två klänningar, en kofta, en vardagströja, eller ja typ tre vardagströjor haha, strumpor, trosor, BH, as coola hörlurar till Madde, naglack till
mor min, en väska, solglasögon, och ja haha vet inte om jag har glömt något, men här får ni se lite, jag orkar inte ta kort på allt och lägga upp utan mobbade som vi var så radade vi upp allt vi hade handlat och njööööt hahaha


Schampoo och balsam, bodyspray, parfymen, hörlurarna till Madde, she loved themmm:D
Och lite smått haha ja nu har ni fått höra om min London resa och jag LOVAR att dit ska jag åka tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0