110315

Hallååå
Råby-dag idag, prov i samhäll, gick väl fiiint! Sen hade jag ju hoppats på att Jacob vår svenskalärare ville släppa oss en aning tidigare så jag inte skulle behöva stressa ihjäl mig till spinnigpasset som jag hade bokat halv fem. Men icke det ville han inte. 3 min över fyra gick bussen från RÅBY! Cirka 20 över fyra hoppade jag av på östra ringvägen och kuuuutade till friskis hahaha måste sett så jävla roligt ut, fem i halv tog jag min biljett, kutade in i omklädningrummet, bytta om FORT SOM SATAN, passet började ju fan halv kom in stressig med massa saker i famnen och i slutet av passet upptäckte jag att jag hade satt byxorna bak och fram...Hahahaha så stressig var jag men jag HANN! Fyfan att jag hann från Råby till friskis på Björnön, sprang från hållplatsen och bytte om på en halvtimme haha huuua.

Imorrn blir också en lång dag med teoretiskt prov i hårkursen C, övningsköra med farbror min, PLUGGA i mängder! Fick nyss nya momentet till historian och det är inte o leka med kan jag ju lova. Fyfan.
Snart är det Big brother, dagarnas höjdpunkter fan.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0