Söndag.

Hooola, jobbet i går gick as bra. Hade tre kurser och jag höll tiden mycket bra. Blev nästan så att jag slutade för tidigt. Har även nya tider på praktiken, 11-17, skönt enligt mig så får jag lite sovmorgon haha.
Nu har jag avverkat snart en månad med LCHF och kan ju säga att det gå bra, jag har börjat mäta mig och gör det varje söndag, vågen kan ju slänga sig i väggen, det är mätning du ska göra. Inte ett enda fusk ska göras här, jag har verkligen gått in för det här nu och det ska inte göras halvdant, peppa mig, men säg fan inget annat om det inte är pepp, då kan man vara tyst. För att klargöra en sak, LCHF är ingen diet utan en livsstil för att må bra,  och ärligt talat, ja jag saknar godis och sånt men jag har fan aldrig mått bättre både i kroppen och utåt. Ja kroppen kanske behöver en dos kolhydrater men inte hjärnan, och det är hjärnan som styr så det går allt att luras. Jag har läst så sjukt mycket om det här, alltså jag kan sitta varje kväll och leta efter nya sidor bara för att jag vill vara säker på att jag gör något som ändå funkar och man mår bra av, därför blir jag så sjukt irriterrad när folk ska streta imot och bara lägga onödiga komentarer¨, för jag skulle ALDRIG gå in för det här om jag visste att det var något dåligt. Sååååå nu är jag klar hahah ville bara klargöra lite saker, idag är det plugg och träningssöndag. Som alla andra söndagar, och en ny vecka väntar och det är endast 28 dagar kvar till LOOOOOOONDON!!!!!

Det är borde ni göra, kesoröra med avocado.
Keso
Avocado
Tomater
Rödlök
Salt och peppar.
Sen är det lite bröd till där för er som äter det, sjukt gott, vi åt det på nyårsafton till förrätt och det var en höjdare. Saknar vitlöksbröd MUUUMS


Kommentarer
Postat av: häll

du är duktig!!!!!

2011-01-30 @ 14:52:54
Postat av: jessica molin

taaack possisisis du är duktig du med :*

2011-01-30 @ 16:23:59
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

vad gott :D

2011-02-12 @ 12:11:32
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0