Oprah.

Asså Oprah...Kändes som detta ämne var värt att ta upp. Alla vet ju hur hon är, gudinna! Jag satt och kollade på det i dag när jag kom hem från skola och för det första så kan jag aldrig kolla på det utan att grina, ja jag är överkänslig och asså när jag satte på så visade dom en vide o med en tjej som inte hade råd att köpa en bröllopsklänning till henne bröllop och så var Vera Wang gäst hos Oprah, och det satt 50 st "brudar" i publiken och ALLA dom skulle få välja en varsin Vera Wang klänning hur hennes nyaste bröllops kollektion, dom fick sedan vanliga kläder och underkläder, dom fick ett varsitt 4000 dollars presentkort på något till smekmånaden och sedan biljetter till United airlines som dom sedan kunde välja helt själva vart dom ville åka.
Sen visade dom ett klipp med en mamma, hennes två döttrar och en son. Alla trebarnen hade gått ut college, och mamman hade tre jobb och studielån från college på 78 tusen dollar. Hennes största dröm var att åka till Italien, så hela familjen kom till Oprah, dom fick en resa till Italien, dom betalade dom där 78 tusen dollarna, och dom gjorde så mamman fick en FEEET lön i ett helt år så hon skulle slippa jobba och ta det lugnt och ta hand om sig själv för hon var så stressad. SLUTLIGEN så fick alla i publiken nå presentkort på 250 dollar på något som jag inte minns.

ASSÅ W T F?! När ska man förvånas gällande Oprah????

Kommentarer
Postat av: emma

inge fel att sitta i publiken där då!!

2011-01-10 @ 18:43:56
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jessica

eeeh nej, skulle helst vilja vara en blivande brud också..

2011-01-10 @ 19:06:37
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0