Lördag.

Jag har saknat att skriva "lördag" som överskrift för när man har lov så är alla dagar som lördagar så då spelar det ingen roll haha..Dille kom till mig igår och vi hade lite fredagsmys med stepup 3, och dom två senaste dhw avsnittet som hon ville se. Sen drog jag en redig däck i sängen när hon åkte hem. Det är så skönt att sova på fredagar haha man somnar så gott.
Jag har varit och tränat med Sabat nu på morgonen och det blev endast kondition den här gången, måste variera. Nu har jag tryckt i mig lite lunch också, kycklingggg med gräddsås. Ikväll så blir det spelkväll hos Josefine haha, barn TP is the shit!!!

Kan man bli intresserad av mode bara sådär? Jag börjar fan bli det mer och mer.
Enkelt och snyggt. Kanske för att jag är så shoppingsugen till London haha?

Kommentarer
Postat av: josefine

vadå barn?? du kan iaf låtsas att vi är allmänbildade

2011-01-15 @ 14:53:18
Postat av: jessica molin

förlåt då..folket måste få veta vilken nivå vi ligger på

2011-01-15 @ 15:55:02
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0