Löfte.

Jag vet inte riktigt om man ska kalla det nyårslöfte för ett löfte ska man kunna göra närsom, men jag har iaf ett löfte till mig själv och jag ska komma igång med träning och göra ett träningsschema, jag kommer även äta utifrån LCHF, och jag vet att folk säger att det gäller att äta rätt och träna bara men jag ska nu försöka, och jag kommer ju äta rätt men bara skära ned på kolhydrater, godis, bakelser och liknande.
Jag har alltid velat komma igång med träning och sådant men det rinner hela tiden ut ur sanden, men nu är det fan sista gången och jag SKA inte sluta med det. Ni får peppa mig ni som känner mig haha:) För nu har jag verkligen gett mig fan på detta.
Jag vet att om jag inte börjar träna bra och äta bra nu så kommer jag fan aldrig att göra det och det blir ju faktiskt svårare ju äldre man blir. Så nu kör vi fan hahah, men jag kommer inte bli en sån där som delar med mig av recept och håller på och ba aa idag tränade jag det och åt det så nu känner jag mig as skinny, nej nej haha kommer bara bli som vanligt att jag kanske berättar om min dag och så jaaaaaaaaja nu ska jag pysa iväg ett tag.
POSSSSSS PÅ ERT 2011!!!

sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0