Jag lever.

Skolan börjar på måndag, jag tycker att det är asigt skönt med lov, man går upp när man vaknar och lägger sig när man är trött men på ETT sätt så ska det bli skönt att komma in i rutiner igen, jag måste bara ta itu med historiauppgiften som jag tänkte göra efter detta, sen ett sista matteprov kvar och sedan så har jag aldrig mera matte eftersom att jag inte läser matte b! Det ska bli skönt. Men då börjar samhäll istället.
Och nu ska vi också vara på skolan i tre veckor sedan praktiken i fyra veckor sen är det sportlov och dååå åker jag till London, skööönt och riktigt jävla roligt ska vi ha.
Nej nu ska jag faktiskt göra historia, så att jag har den gjord.

Åh vad jag saknar härliga kreta och härliga värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0