Hej och hå.

Idag var jag ganska slö i skolan, beror på min onda rygg. Jag har fått ont på ETT ställe, det liksom hugger till när jag drar ett djup andetag och när jag använder högerarmen..Inte roligt, hoppas det blir bättre imorgon!
Trots den onda smärtan så gick jag och tränade, tränade efter skolan och jag sprang på löpbandet i 25 min!! Ja 25 min, det kanske inte är mycket för dig men för mig är det fan det. Kände mig redigt stolt hahah och lökig.
Nu sitter jag och kollar på biggest losor, dom är sådana jävla kämpar.
Senare blir det halv åtta hos mig haha bästa förfan, och jag hade tänkt göra klart historiafrågorna men det får fan vänta tills helgen, pallar inte. Nu måste jag slappa i soffan ett tag fan, plugg får vänta.

Kan ju iallafall berätta att vi hade herrfrisyrer på schemat, var faktiskt roligt, man fick kladda en massa med vax och gele vilket vi inte brukar göra till långhårsdockorna:) Sen rullade vi lite spolar igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0