Bildbomb.

Jag är ganska bra på att lägga in bilder, men inte att lägga in bilder från mobilen.

Vi lanserade project playground på Makeup store, hela intäkten går oavkortat till detta project som är till för barn i fattiga länder, så att mna ska kunna köpa leksaker, bollar, lekplatser till dom med mera. Produkten sålde som smort och tog slut nästan på en gång:) Är ett basläppglans som alla kan använda och doftar vanilj.

Jag blev sminkad av någon i skolan, och jag har INGET MINNE av detta?? Vem har gjort detta hahah?

En lunch på praktiken satt jag och blädda i nya Cosmopolitan och blev såld!!!

Vi hade roligt (kallt) efter Antonias 18 års fest när vi skulle till donken.

Julfirande/middag med bästa Makeup store Eskilstuna. Älskar att Madde är den enda som posar hahah...

Emelie körde på en redig vurpa påväg till skolan...Specialeffekter är roligt.

Sminkade denna snygga tjej festfin en dag på MUS, syns inte så bra med min asigt bra mobil kamera.

Det blev nyårsafton och denna goda förrätt slog vi på med. ASIGT GOTT.

Sov hos Maria och var lite smårädd eftersom det tydligen "spökar" där så jag var tvungen att uträtta mina behöv med dörren öppen.

Spenderade några timmar hos pappa och man blir lika trött av dessa ungar hela tiden...


Maxen var iaf glad.

Snippsnappslut så var denna saga slut!!!

Kommentarer
Postat av: www.ddilans.blogspot.com

asså hahahahah maja, så sjukt söt:')) max med såklart! men du vet ju att jag har en liten crush på maja..

2011-01-09 @ 22:57:42
Postat av: Madde

Naaw dom är så gullepluttiga!



:D

2011-01-14 @ 18:51:08
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: jessica molin

jaa visst är dom det:)

2011-01-15 @ 15:56:09
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0