110130

Imorgon fyller min UNDERBARASTE vän Dilan 18 år. Blir redigt firande hela nästa helg med firande på fredag, dock får ju jag åka hem sen när resten drar ut sedan på lördag är det dop och sedan firade igen med Dilan wiiihu.
Jag har ju sagt att detta ska inte bli en träningsblogg haha men lite måste jag ju få dela med mig av. Och måste bara säga en sak, många frågar alltid på forum och massa vad man får motivationen till träning av, och jag måste säga när man ser och känner hur man blir mindre, som idag när jag mätte mig nyss och märkte att några centimeter har försvunnit, DÅ får jag iallafall min movitation:)
Wooop nu görs det historia ska ni veta. SJUKT skönt när det är över.

Kommentarer
Postat av: emma

fortsätt skriva om träningen om maten jessica!!!!! duktigt!

2011-01-31 @ 09:40:12
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

vad duktig du är lille hund!

2011-01-31 @ 18:55:57
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0