110126

Åhåhåh jag tittade nyss på nyaste one tree hill avsnittet och det är såååå braaa!
Idag så hade vi hår som vanligt på onsdagar haha men nu är det sista veckan sen börjar praktiken wooop. Jag har bild på ena frisyren som jag gjorde men har inte hunnit lägga in bilderna än.
Åkte sedan till gymmet med Becca, slog äntligen mitt rekord och sprang i 30 min, det var för jävla jobbigt men skönt som fan. Redig träningsvärk hade jag redan och kommer nog fortsätta att ha imorrn hahah.

Jag har gjort en massa svenska så jag är förbered att plugga till provet, har börjat plugga till historiaHELVETESprovet också, och ren skrivit en massa anteckningar, så nu behöver jag BARA fokusera på historian för det kommer behövas. Nu ska jag sova, pussssis
Vill bara säga att jag älskar mina vänner enormt mycket:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0