110123

Hallåååå.
Ja jag är klar med historian, och ärligt talat, skämtar vår historialärare med att ha prov i detta? Vissa svar är HELT ÄRLIGT as långa!!!! Kommer få flipp. Och det är ju inte lite man ska träna på heller..Uuuuh.
Iaaallafall, drog till gymmet vid fem körde typ 27 min nonstop på löpbandet och jag tänkte att jag faaan ska klara 30 minuter, och så SÅKLART råkar jag dra ur stoppknappen och den slutar hahaha så drygt. Men kände mig ändå stolt efteråt, körde lite armar och bröst och mage sedan också.
Nu är jag slutkörd och ska snart hoppa in i duschen.
Snart drar vi till London också, och vi har redan börjat planera en resa till i sommar om alla har råd så nu ska jag söka lite och vi funderar på dundundun KOOOS!! WOOP
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0