110109

Helgen är över och imorgon börjar skolan, ska bli skönt med rutiner. Igår så vaknade jag upp hos Maria, vi drog oss till gymmet och köttade på lite. Joooobbigaste benövningen upptäckte vi, galet! Åt senare mat hemma hos systers kille så jag slapp laga mat till mig själv hemma hihi men det var riktigt trevligt. Idag åkte vi till älskade farmor och Pekka där det bjöds på lunch, farmors mat är bäst! Sedan åkte vi vidare till familjen i Barkarö (Pappa) och fikade där. Det är kul att åka bil när vi är ensamma hemma och när någon i familjen äntligen har körkort hahah...
Jag har tränat hela veckan och sa att idag ska jag inte göra det men det blir ett gympass med armar, bröst och mage snart ändå. Det är faktiskt roooligt!
Ska lägga in bilder från mobilen nu och lägga upp lite här. Jag är dålig på det..
Återkommer pyyssss

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

duktig jessssica!

2011-01-09 @ 19:17:02
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: josefine

glöm inte att vila kära vän!!!

2011-01-09 @ 21:09:56
Postat av: jessica

cailla: hohoh

josefine: vila är överskattat, skoja haha nejdå körde inte så hårt idag:)

2011-01-09 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0