Söndag.

Igår mina vänner då slog familjen Näslund/Molin på med stort, tre rätters middag och champagne, jag vet inte om det var för att mamma och anders firade förlovningsdag i fredags eller om det bara var för att haha!
Till förrätt blev det smörstekt sparris i aioli med tomat och oströra? Minns inte riktigt vad man ska kalla det haha, och till varmrätt hade vi köpt lamm som dom gjorde i ugnen med sötpotatisgratäng och rödvinsås. Till efterrätt var det stekt annanas med rom och något mer, tillsammans med glass med CoCo i, det är nå godis. Jag som är LCHFare tog mig en liiiiiten smakbit, det var ju ändå tre rätters haha! Allt detta kommer från en tjej i veckan på halv åtta hos mig. Det var ju sjukligt gott också.
Idag är det barnkalas för mosters älskling Bella och sen trääääning. Har fan inte tränat på en vecka för jag har varit förkyld så nu kör vi igen. En vecka till London och där har jag sagt att jag ska gotta mig lite och skjuta lite på LCHF dieten.
Pooooooooosssss

Konstig bild på mig och Bells, men ungeeeen är redan 3 år!!!!!!

Kommentarer
Postat av: häll

åååååååååh den menyn såg så god ut:(

2011-02-20 @ 14:07:14
Postat av: sabat

Jaa fyfan va sugen jag blev nu! hahaha

2011-02-20 @ 14:51:47
Postat av: Jessica

Jaaaa jag ska fan bjuda er på det!!! Kanske något annat än lamm hehe det är ju så galet dyrt men ni ska fan få äta det:)))))

2011-02-20 @ 16:04:44
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0