Måndag.

Hallooo folket. Är riktigt slut ska ni veta, träningsvärken döööödar! Imorse klev jag upp halv sju som sagt, tog mig till skolan på Råby, skrev ett prov och Jacob ska alltid dryga, det var på hååååret, men godkänt fick jag iallafall. Telefonsamtal på Madde att hennes son var sjuk och att hon var tvungen att vara hemma och vabba, försökte skynda mig som fan så jag hann med 0935 tåget, upptäckte att när klockan var halv och bussen knappt hade lämnat Råby att jag aldrig skulle hinna, smsade pappa och gick till polisen och fördrev en halvtimme med honom, han har förövrigt bääästa musikappen i sin HTC!!!!! Gick sedan till stationen, såg att det var bussersättningar ist för tåg, vilket betyder att det tar en halvtimme extra. Skyndade mig som ett as så att Madde kunde gå hem till sin magsjuke son och sedan jobbade jag hela dagen som förövrigt gick asiiigggt fort med mycket kunder. Tre kurser och en brynplock hade jag. Peeew nu är jag HELT SLUUUT!
Det blir MUS 10-19 på ons också, med möte 1915 och sedan fick jag en ledig dag på tors då blire fan till att färga håret OOOHO
NU ska jycken rastas och en applåd till er som palla läsa om min dag hahahah.

En rolig bild på min pappa muhehe han är allt bra han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0