LONDON!

Det här blir nog min sista uppdatering innan London, haha har ju inte ens skrivit sen i torsdags. Praktiken är iallafal slut och jag kommer sakna dom SJUKT mkt, även om jag kommer tillbaka vecka 13:)
Alltså det var inte ens längesen jag skrev ba nu har jag fyra veckors praktik sen far vi till London haha, asså fyra veckor har ju gått sjukt fort, till och med min handledare sa det.
MEEEEEEN OM TYP 6 TIMMAR LYFTER PLANET TILL LONDON!!!!!!!! Ska spendera så mkt pengar, SKITEEEER IIIII! Har spart så mkt, och spart mig till att shoppa och jag ska bara JAAAAAAAAAA! hahahah märks det att jag är glad:DDDDD
Nu ska jag duscha, fixa de sista och sedan invänta Dilan och Josefine sedan skjutsar mamma oss till flygplatsen här i Vässan och WOOOOOP!

Asså ni anar inte hur ROLIGT vi ska ha!
PUSSSSS och vi ses på fredag nästa vecka:DDDDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0