DÖD!

Ååhåhåhå haha fyfan jag är så döööööd i kroppen. Idag på gympan så hade Antonia sin egna gympa lektion, därav cirkelfys om jag minns rätt, och hon sa innan, ni kommer att vara döda i slutet och jag överdriver inte när jag säger att ALLA låg på golvet helt döda hahaha man skulle verkligen vilja ha en bild på det där. Men det jobbigaste var grodhoppen och kaninskuttet, vilket är något jag kommer köra på gymmet framöver, as bra träning. Ni kan se här hur man gör grodhopp. Jag har ALDRIG haft så ont i mina lår som jag har nu...Går som en jävla anka hahaha. Jag var ju fan tvungen att köra grodisarna på gymmet vilket kanske var dåligt haha. Körde även Antonias "magdödarövning" med mina kära vänner hihi jobbigt som faaaan.
Nu ska jag ta mig en jävligt välförtjänt dusch och plugga vidare till historaprovet imorgon.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: emza

me wanna know the magövning!!!

2011-02-03 @ 21:00:00
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0