110216

Har inte glömt bort er heheh har bara gått och blivit dunder förkyld och jag vette fan men tappade typ lusten att skriva då, kändes inte roligt haha. Praktik idag, roade mig med att skrapa bort alla <3 dag skyltningen vilket tog mig typ 2 h haha sjukt drygt.
Annars har det inte hänt så mycket roligt, London närmar sig med stoooooorm. Min handledare Merit på praktiken kom nyss hem där ifrån och sa att det är 10 grader och gröna gräsmattor, asså YAAAAAAAAY! Bara jag slipper snö och kyla ett tag så är det awesome ju.
Asså mamma och Anders ligger i två varsina rum och spela angry birds och båda skriker när det går dåligt...Hmm nördar?
Nuuuu ska jag kolla på nya oth avsnittet tooots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0