110206

Ooooj, känns som att det var ett tag sen som jag skrev, men det är så mkt just nu att jag knappt hinner! Är i Eskilstuna varje dag, förutom tisdagar och så har jag haft massa plugg o göra och nu pluggar jag till ett svenska prov som vi har på tisdag. Det går fan inte bra. Jag brukar alltid ha motivationen till att plugga faktiskt om jag vet att det är prov men alltså nej hahah det här har inte gått bra. Det är ju inte allt för svåra frågor men men.
Nuuu ska ni veta, så har jag en ny handledare för körning, min farbror som har gått handledarkursen med min kusin ska börja köra med mig också:) Känns riktigt bra! Nu ska jag komma igång och jag ska ta körkortet i augusti woop.

Det var dop i går för lillebrorsan och "plast"kusinen, och sedan vidare till Dilan för att fira henne med hennes släkt. Och i fredags firade vi med Dilan, jag gick ju då hem senare när resten skulle ut på krogen. As roligt haha..

Älskadeeeee bejbiiiii<3

Söta Lucas.

Typiskt att Maja skulle blunda hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0