Torsdag.

Åååhå hej och hå, jag har så sjukt mkt att skriva här på bloggen haha men har FAN INTE TID?!! Det har aldrig hänt mig att jag har så här mkt att göra, det mesta skolarbeten ligger under samma tid så för att inte få ALLT på en och samma gång så betar jag av en efter en nu, kultur och stilhistorian (mördar) har setat i går kväll från åtta till tio och idag från åtta till tio med det, massor kvar. Svenska nationella B muntliga delen nästa vecka, historia uppgiften måste göras till provet vecka 18, utbildning nästa vecka så jag har varit på praktiken tidigare på mornarna och senare på kvällarna för att inte missa allt för många timmar. Idrottsarbete som jag ska göra för jag kommer nog kirra ett VG yeeey!!! Naturprov vecka 18 också, MASSOR!

Men jag ska faktiskt berätta om min riktigt fantastiska dag, hade kurs imorse kl tio som gick riktigt bra, riktigt trevlig tjej, hon blev så glad i slutet att hon drickasade mig?!?! Har aldrig hänt i butiken berättade min handledare haha. Sen hade jag kurs kl tre också, hon blev också grymt nöjd och kramade mig och hej och hå i slutet, man blir så fuckingggg glad haha. Merit fick också dricks av en SJUKT gullig tant, alltså vi blev helt chockade, det har aldrig hänt förut så händer det två ggr på samma dag hahaha. LÅNGT INLÄGG nu avslutar vi detta, jag har tio min kvar att plugga sen är det BB!!!!

Saknar min papi och andra familj också, pusssisisi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0