Söndag.

Jag har haft en sån jävla bra helg!! I fredags slappade jag at home endast för i går så skulle jag upp tidigt och jobba på MUS 10-14, 1414 gick tåget till Stockholm jag skyndade mig som ett as hahaha! Hade också kurs mellan 13-14 men jag hann faktiskt, riktigt skönt. Och jag överdriver inte när jag säger att min mage kurrade var femte minut haha hade ätit frukost halv nio, jobbat och inte hunnit få i mig något, så ja jag syndade med en cheeseburgare när jag kom till sthlm men det var veeeerkligen behövligt. Köpte en ny vårjacka och bara strosade och hade riktigt roligt, vi åkte till kista gallerian och åt och gick där till nio sen tog vi tåget hem kl tio.
Idag har jag varit hos min farbror och hans fru, sedan körde vi ett tag och jaaaa en riktigt bra söndag som avslutades med ett fett jävla träningspass och BB.
Imorgon är det praktiiiik så POSS på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0