Påsklov.

Yiihuu älskar påsklov, dock behöver jag plugga en massa men idag avslutade jag mitt kultur och stil historia arbete på 13 sidor. Hörde att Antonia skrev sitt på 17, jag bara ORKADE inte mera haha så jag avrundade mitt och slutade.
Har precis kommit hem från att ha övningskört lite med Uffe min farbror, han är så himla snäll som låter mig få köra så mycket! Jag kommer kirra körkortet på dirr haha är så jävla taggad tills jag fyller och tar körkort!!!!!!
Nu ska jag invänta mina flickor som kommer hit så ska vi hitta på något eller bara ligga inne och dö.
Mätt och belåten är jag också, Uffe bjöd mig på La siesta ute på Bäckby var fan asigt gott.
Nu ska jag nog dra på nya DHW avsnittet.
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: maddi

tja! jag jobbar på Malmabergs hemtjänst just nu, om jag inte lyckas få annat jobb.



Och om jag inte minns fel så ligger ditt sommarjobb typ vid mitt jobb och Joker (som heter Hemköp nu för tiden). mitt kontor är mittemot den affären ungefär i en grå byggnad. :P

2011-04-20 @ 20:52:52
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Maddi

Ooh nej du vill inte vara på mitt jobb endå, jag lovar ;)... det är ganska jobbigt där faktiskt.



Ah, jag var på 2 intervjuer nyligen, hihe.



Däremot har nog min andra kusin jobbat där du ska vara och en bekant jobbar där. Det är ganska svårt sjuka patienter där så du vet, mycket dementa osv om jag inte minns fel, men det går nog bra :)



om du skulle sökt på mitt jobb skulle du säkert fått det... :)

2011-04-21 @ 13:20:46
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: maddi

Mihi tack ;)



Mjo, det kommer gå bra! Men kan va drygt om man inte är van och så. Men man vänjer sig.. ^-^



2011-04-21 @ 16:59:18
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0