Skaaaka den.

Ja det blir till att fira Nellie Wentz så det rykkkkkker idag!!
Annrs så blev det en väldigt lugn fredag. I skolan hade vi hår lektion och skulle först göra en brud och tärn uppsättning. Hår är verkligen inte min starka sida men jga fick ett roligt besked av min lärare att jag hade bla blivit utvald att få åka till Marbella på praktik för jag hade presterat så bra i skolan, och då blev jag väldigt glad men tyvääääär så är det ju en frisörsalong och jag vill åka dit för att det är utlandspraktik men jag vill också kunna trivas på salongen om jag åker dit och inte längtar hem, och jag vill kunna ge 100 % när jag är där och det känns som att jag inte kommer kunna ge det eftersom jag inte är så insatt i hår lika mycket som i make up..Så jag valde det som kändes mest rätt att tacka nej och vänta på andra möjligheter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0