Praktikdag.

Lugn praktikdag, men vad ska man göra..Det är inte löning förns fredag men det stoppade inte mig från att handla lite hehehe.
Kom nyss hem från Skivstångspass på Friskis, så sjuuukt jobbigt.
Ska titta på nya avsnittet av One tree hill nu och sedan Idol på tv4play:)

Parfym, den fick jag faktiskt av finaste Merit:) Min handledare.
Men annars det nya Blothing Powder som endast retuscherar bort all fett i ansiktet. Det innehåller talc och talc tar bot alla dina blanka ställen, och det innehåller inga färgpigment alls, alltså man blir inte alls vit i ansiktet även om det är helvitt. SKIT bra, och ännu bättre för dig som alltid blir blank i T-zonen, på kinder eller andra partier.

Behövde faktiskt ett nytt rouge så det fick det bli. Sugarpink-SKITSNYGGT! Ligger åt både rött och brunt.
Och en puderborste som jag funderar på länge att köpa.
Hehehe det var allt and im fucking bad.

Kommentarer
Postat av: emma

duktigt med skivis! de där rouget har jag :D skit finemo, måste köpa nyttttt har du tips??

2010-09-22 @ 21:23:03
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jessica molin

ja en viss emma brovin och madelen näslund skulle ju gå varje vecka??? asigt snyggt, har haft det tidigare, ja det beror på vad du vill ha för färg haha:D

2010-09-22 @ 22:03:22
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0