Onsdag.

Praktik, dock en lite kortare dag för jag var tvungen att åka till skolan och lämna ett papper för dom skulle ju tydligen skickas klockan fem så det var SUUUUPER viktigt men nej då var tydligen Alf och Olle på rektorkurs i Norrköping...?

Iallaaaafall så gick det SKIT bra den lilla tiden som jag var på praktiken. Merit sa att jag fick åka tidigare på ett villkor att jag tog henne kurs, som var en privatkurs + ansikstmask och det hade jag aldrig gjort förut men det gick skit bra. Ännu bättre när kunden handlade allt som jag använde plus lite med, allt som allt gick på över 4000 kr. Jag kände mig skit nöjd och fick beröm:)
Imorrn: Makeup i skolan, det ser jag fram imot, nu: en DUSCH!

Min fina Sabat som skulle på bröllop som jag sminkade litegrann.
Hata mig inte för bilden..haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Weey. Snyggt det vart. duktiga du ;P



Kram

2010-09-17 @ 10:25:40
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: jessica molin

sv taaack kusin:)

2010-09-17 @ 16:41:22
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jessica va du tvungen :( hahah

2010-09-20 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0