SVEA.

Igår åkte jag hem till Josefine för en liten sleepover, medans jag försökte sova så var alla dom andra uppe och hade en händelserik natt, jag vakna till lite då och då och tog del av det sedan var jag verkligen tvungen att sova så jag gick och la mig i Josefines säng och sov som en stock. Skulle ju upp och jobba, så mamma hämtade mig 20 i elva så skjutsade hon mig till Eskilstuna. Jobbade 12-16 och nu är jag trött som ett as efter natten. Men det gick bra, hade två kurser och denna gång klarade jag av att räkna kassan själv hehe..Eller nästan, ringde Zabina.
Meeeen tänkte iaf visa min nya assnygga vinterjacka.

Det sved i plånboken men fyfan vad värt för jag har velat haft den där lääääänge.
Nu ska jag göra lite gympa (teori)
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Camilla

Va kul att det gick bra med kurserna! Du är så jäkla duktig:D Skitduktigt å jobba helt själv oxå! Snygg jacka, använd den nästa måndag.. kallt juu haha;)

Tack för sminkningen idag:)

Kram <3

2010-10-18 @ 20:48:39
Postat av: jessica molin

taaaack camilla:) och tack ja jackan är riktigt snygg, ja vi får se hur vädret är på måndag:)

kram<3

2010-10-18 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0