Skivstång/spinn

Ja ni ser överskiften, körde det i dag med Becca och pappa min, SJUKT DÖD! Och det roligaste på hela passet är när det är uppvärmning och pappa inte kan göra ben och armar samtidigt..Jag skojar inte när jag säger att jag ler hela uppvärmningen, det är så roligt att se hahah. Och pappa om du läser det här, ta inte illa upp, alla män är detsamma hehehe

Nej, har nyss bäddat rent i min säng, ska gå med Carmen, har sökt busskort (hoppas på lycka) och ska ta en dusch. Och heeelt plöstligt så blev det alldeles för mycket så svenskan får flyttas fram till imorrn och jag har LOVAT/TVINGAT mig själv att jag skaaaaa göra matte eftersom att jag inte är klar med vissa kapitel.
Så praktik imorrn:)))) sen hem och plugga gärnet. KULJUL.
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0