Hairstyling.

Idag var jag på en hårstylingskurs, och den var mer anpassad till mig eftersom jag sa att jag är så tråkig på att fixa till mitt egna hår till praktiken tex. Jag har ju jämt plattat med mittbena, så hon visade lite hur jag kunde göra ist. Men med lockar då eftersom det var lättast och snabbaste sättet om maninte ville spendera allt för mycket tid framför spegeln på mornarna. Så en massa tips visade hon och nu ska jag fan inte ha mittbena med plattat hår heeeela tiden heheh.
Och så fick man plocka produkter till samma värde, som var 495, haaaaa det räckte inte alls långt kan jag ju säga haha.
Detta fick jag med mig hem, och fick lägga till MER än vad jag ens hade på presentkortet...

Kerastase Värmeskydd
Redkens saltvattenspray
Redkens schampoo och balsam, som skulle vara jätte med och innehålla mineraler och massa.

Jag tänkte använda detta ett par gånger sen skriva vad jag tycket om dom och utifall jag rekomenderar dessa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0