Dagens makeup.

Det var ett tag sen jag la in dagens makeup bilder, men det är därför att bilderna blir aldrig rättvisa, det är ju sjukt mkt snyggare i verkligheten. Antingen suger jag på att fota eller så har jag ingen bra kamera. BÅDE OCH!

När jag kom till praktiken så la jag på det nya glittret som kom med Extreme looken som en eyeliner.

Det här bilden tog jag dock nästan nyss nu innan jag tvättade bort sminket, därför brynet ligger och alla håll och kanter och massa svarta smulor under ögat MEEEEN det låtsas vi inte om att vi ser.
Men makeupen var mycket mörkare i verkligheten men som sagt har ingen bra kamera såååaaattee.
Jag la också på naglacket MIKA det svarta på praktiken och la över samma glitter och jag har som eyeliner, men mina naglar är dom fulaste som finns så atteeee det får ni ingen bild på.

Just ja färgerna som jag ahr använt är
M/S Spruce (Från extremelooken)
M/S Fizz också från extreme och färgerna är myckettttt snyggare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0