101020

Onsdag=Praktik. Hade kurs kl tolv vilket gick jäääätte bra. Kunden blev så nöjd och det är alltid roligt.
Fick en liten "goodiebag" av min bästa handledare Merit för jag var med på eventet i torsdags, hon haaaade ju verkligen inte behövt gett mig något, man blir verkligen bortskämd av henne..

Jag har haft GALEN träningsvärk idag i rygg och mage efter Crossfiten i går på idrotten. Jag säger ofta att sådan här träningsvärk har jag aldrig haft, men denna aaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh!!!!!


Läppstiften ser rosa ut men det är det ej, utan det är orange. Och bli inte förskräckta av färgen på läppglanset. Det blir verkligen inte sådär mörkt. SKITSNYGGT!
Naglack: Theres
M/S Fizz (ur kollektionen extreme)
Läppglans: Plum
Läppstift: Crust (Ur kollektionen extreme)

Läppstiftet blir mer så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0