Snuvig.

Klassen är idag på en visnings i Avesta för att sminka ett antal modeller, men jag är så himla förkyld att det inte kändes värt att åka och smitta ner folk samt vara där och nysa, snora och hosta som ett as som jag förövrigt gör. Ååååh den där kittlandes känslan i näsan fast det inte kommer nys hahaha faaan vad jag hatar den.

Igår så skulle jag hem från praktiken med 1652 tåget, vi kom iväg till Kvickund endast, bron var trasig så tåget fick vända tillbaks till Eskilstuna där det väntades bussar från Eskils, till Kolbäck där sedan tåget stod och väntade för att åka till Västerås haha. Herregud..Cyklade hem som en jävel i motvind kom hem och fick reda på att Sandras lilla hund har blivit påkörd och brytit lårbenet och låg på intensiven på Strömsholm, fick besked att hon skulle klara sig men i natt så ringde dom och sa att hon hade gått bort..
All kärlek till min syster och hennes familj<3

Har ingen bild på Alma men på sötaste Melle<3

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

åh, madde berättade det där idag :(



och ja, nudlar är för jävla gottttt! ska äta ett paket nu(igen), hahah

2010-05-19 @ 14:32:28
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Maddekusin

usch vad hemskt med vovven. :(



kram till dom.



och dig :)

2010-05-21 @ 12:01:29
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: jessica molin

sv madde: jaa så hemskt:(

kraaam

2010-05-22 @ 11:41:21
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0