Skönhet.

Hallåå där.
Idag i skolan så ville Ailina vår lärare att vi skulle göra en varsin skönhetsmake sen utifrån det så skulle hon ta ut två som får vara med och tävla mot tvåorna och treorna på torsdag i skönhet.
Jag sminkade Louise och när Ailina skulle berätta vilka som får tävla så hade först Denise högts poäng med ett mer än mig, Louise och Emelie, så för att ta ut någon utav oss tre så ville Ailina se en perfekt mun på en kvart.
Och jag blev sedan uttagen att få vara med iiih.
Så på torsdag, skönhets make med hår på 45 min. Alexx blir min modell.


Skönhetsmaken på Louise. Ääälskar hennes ögonform.

Utan blixt.

Med blixt. Ska göra ett inlägg senare om hur en perfekt mun går till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0