Make me up.

Fick en fråga om jag kunde visa hur jag själv blir sminkad i skolan. Tror iallafall att det var så det menades, men här kommer iallafall lite bilder, kommer känna mig ego men aa haha:)



Sminkningen som denna underbara tjej gjorde på mig.

En i klassen som heter Denise som sminkade mig här en lektion.

En tjej i trean som sminkade mig typ i början av ettan. Vår lärare skulle ta ut två elever som fick åka till Norge och sminka glamourmodeller så därför en glamoursminkning.

Här gjorde Louise i min klass när hon skulle kopiera Nina Haagen.

Och här hade Jenny i min klass sminkat mig. Ailina (vår lärare) fyllde bara på mina läppar. Det var till en visning som vi skulle göra.

Här var inte i skolan, men på min praktikplats på Make up Store i Eskilstuna, då Jessica en tjej som jobbar där ville göra 50s på mig..

Och här var en tävling i skolan som en tjej i klassen gjorde mig till Tingeling.
Nu tror jag inte att jag har mera, och jag måste springa och måla mina naglar nu till imorrn då det är Klubbkväll på Make up Store.
Pussssss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi så söt lillakusinen!

använd gärna mig någon gång om du behöver ett ansikte att sminka.

:)

2010-05-29 @ 14:01:11
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: jessica molin

sv: taaack du:)

ja i would love to =)

2010-05-29 @ 22:59:03
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0