Låååånghelg.

Som ni ser under så funkade det att mobilblogga peeerfekt!
Och nu har jag fan LÅNGhelg haha, fyfasen vad skönt. Imorrn ska jag sminka Madde, hennes kompis och tre till, till ett fotoarbete som dom håller på med. Temat är kontrast och dom ska ha en osminkad bild och en med smik typ fast make. Så jag lånade hem lite baser från skolan, så vi får se hur det går:)

Höll som sagt en till kurs idag, Merit (min handledare) tyckte det gick jätte bra och det tyckte jag också, höll tiden precis vilket kändes skit bra, samt fick henne att bli medlem! Det går braaaaaa!
Kommer sakna Makeup store under sommaren men kommer tillbaka nästa termin:)

Ungeeeefär såhär såg dagens make ut idag. Det är inte samma som idag men liknande, var lite mera sotat och markerat runt ögonen..

Här, om jag minns rätt är lördagens makeup haha..Har varit ganska så lat och inte orkat flytta över massa bilder och så.
Men jag måste bli mer aktivare med kameran, ta med till skolan lite och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0