JOSHUA RADIN.

It's a brand new day
I rather be with you

Alltså jag skojar inte när jag säger att vi höll utkik hela dagen efter han för att få bild och så, så ser vi han gå utanför scenområdet and we just aaaaaaaaaaah:D
Alltså vilken lycka haha, och jag som vanligt kan inte hålla mig för skratt för jag blir så glad och precis när vi var klara med korten så brast jag typ ut i garv som jag hade höllt inne (Sara du vet hur det blir) och han ba bless you och trodde att jag nös haha..

Nej men alltså att träffa han och ta bild och få autograf var mycket bättre än själva konserten för vi fick DRYGASTE människorna bakom och jag skojar inte för att typ 5 stycken svimmade nästan vid oss och blev uppdragna av vakterna, dryga människor som förstör.
Men bästa var endå när vi skulle gå från han när vi hade tagit bild och han lägger till "See you later"

Så jävla happy moment!



Hans musik är så jävla underbar och jag är besatt i den!
Säger som Mads, det här kommer jag leva på länge
the rest of my life can't compare to this night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0