Friluftsdag.

Egentligen var det tänkt att vi skulle ha friluftsdag idag med skolan och spela frisbeegolf och softball men vädret tillät inte det och det blev inställt. Istället har jag pluggat lite och imorrn ska jag ner till stan (då vi också är lediga hehe) och leta efter en bra pärm elelr något liknande att ha mina ateckningar i. Jag har en nu men är inte helt nöjd med den utan det är en annan som jag vill ha(Madde vet vilken haha) så jag ska kika.

Jag har bl.a trånat lite på mitt projektarbete och jag kan säga att det ser ljust ut. Blir så glad när jag kommer på bra ideer och om det går som jag vill så kommer det att bli awesome. Och har även trånat på hur jag ska sminka Alex till tävlingen på torsdag. Nu ska jag bara försöka hitta på hår till det.
Pussss

Antonias sminkning på Alex igår.

Kommentarer
Postat av: alliee

mitt huvud ser gigantiskt ut på den där bilden haha!

2010-05-25 @ 20:49:35
URL: http://alliee.devote.se
Postat av: sofia

kan du inte ibland också visa hur du blir sminkad själv?:)

2010-05-26 @ 19:19:17
Postat av: jessica molin

sofia: menar du tex när vi har makeup lektion och en i klassen har sminkat mig?:)

2010-05-26 @ 21:55:55
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: sofia

ja :)

2010-05-27 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0