Ckretz.

Igår så hämtade Ailina upp oss vid stationen för att sedan bege oss till Eskilstuna och först skulle värdinnorna sminkas och då hjälpte jag och Emelie till att fixa med glas och massa till kvällen, hjälpte till så mycket vi kunde när vi inte hade något att göra.
Sen skulle bion börja (satc2) då gick jag Emelie till en lägenhet som vi fick vara i när vi inte hade något att göra, skiiiiit fin!! Vi ville inte därifrån:( haha men iallafall så var vi tvunga att gå tillbaka för det var dags att sminka modellerna och jag blev väldigt nöjd med min sminkning faktiskt. Alla ville vara vääldigt sådär Glamoursminkade, det var ju trots allt en bikinivisning och Roger Sundberg "Glamourfotograf" var där.
Men det var en as snygg visning och här kommer lite bilder.


Litet smakprov på min sminkning. Ni ska få se bättre bild sedan när fotografen lägger upp sina bilder.



Det var riktigt kul, och jag kämpade mig igenom dagen trots en jävla huvudvärk jag fick men det gick!
Skit snygg visning och modellerna var riktigt duktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0