The light.

Ååååh fyfan vad jag är trött, simmade med gympan idag och det var jobbigt AS HELL!
Jaja..Fredag imorrn, käk med tjejerna på stan verkar det bli mys mys.

Min pappas kusin skrev nyss till mig på fejjan att han behövde makeup hjälp till en porträtt plåtning, 2 st som behövde sminkas ooooh riktigt kul att han frågade mig. Han skulle höra av sig med datum och så måste jag såklart se med skolan min om det går att låna tex baser och puder kanske.
Riktigt skoj.
Nej om man ska duscha av sig allt klå nu maybeeee
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ooh så kul!:D

Gick det bra idag?:)

Kram<3

2010-03-22 @ 19:11:07
Postat av: jessica

ja det gjorde det, inte så mycket kunder men det var kul, självdå?

kram

2010-03-22 @ 20:15:34
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0