Some more stuff.

Idag fick jag två produkter av min handledare Merit, en skugga och ett lippgloss från den nya kollektionen 50s. Antar att jag måste ha gjort en jävlans bra jobb hih, men det tackar man för och jag känner faktiskt mig stolt eftersom jag presterar så bra på praktiken.

Detta goding heter Stray.

En väldigt fin färg är det.

Och så detta gloss som heter Mock, myyycket fint är det.

Nej men jag tackar och bockar för detta. Tänkte ju nämligen köpa Stray i går, tur att jag inte gjorde det då haha:)
Nu ska jag byta om för lite träning, ska väl träna bort min träningsvärk antar jag.
Fan vad hårt jag körde i söndags, fick träningsvärk för flera veckor kändes det som hahah.

Kommentarer
Postat av: emma

LYYYYYYYX!!!!

2010-03-09 @ 19:53:48
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jessica

en aning(a)hihi

2010-03-09 @ 21:25:19
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0