Hallå där.

Jag är så sjukt trött ska ni veta, har tagit dagens makeup-bild men sorry jag orkar verkligen inte lägga in bilder just nu på datan..Det får bli imorrn, och dum som jag var så sköt jag upp mitt pluggande till imorrn dels för jag var så trött när jag kom hem. Borde egentligen inte vara så trött med tanke på att vi inte gjorde ett skit på praktiken utan allt städa kommer imorrn haha..Bättre att lämna allt till en dag. Förövrigt så kom det ett lass med varor som jag har packat upp.
Lugn dag med andra ord. Fick mina bryn plockade av Malin för vi hade inget att göra.

Ååååh vad trött jag är. Ska förbereda lite inför imorgon sedan ska jag fan krypa ner i sängen. Förlåt för dålig uppdatering.
Puss och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0