Hallå där.

Igår var jag hemma hos Maria med lite flicks, sov sedan kvar hos sara med Ida aka the snarkbomben.
Har inte gjort så mycket idag, städat och lite så.
 
Porträttplåtningen som min släkting ska göra blir i sommar när det är soool ute. Ska bli riktigt kul. Ska be han ta en extra bild så jag kan få.
Han hade också skickat en praktik erbjudan till en kille som sminkar en massa specialeffekter och är bäst i hela Europa tydligen..http://www.makeupmagic.se/ där är hans hemsida, lite skojdigt sådär:)
På tisdag ska min äldsta syster följa med mig till praktiken så ska jag sminka henne, dags makeup och en brudmake up. Tror hon ville att jag skulle noppra hennes bryn också sååååå det ska bli riktigt roligt.
Nu ska jag ta en dusch, har ju vart och tränat.
Tudels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0